Bestellen, verzenden en ontvangen

Bestellen, verzenden en ontvangen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. De levertijden zijn afhankelijk van het bestelde object. Objecten die per post kunnen worden verstuurd, worden binnen de 3 werkdagen na bestelling verzonden.

Wanneer kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Na het plaatsen van uw bestelling, neemt Objectenhuis binnen de 48 uur telefonisch contact met u op. Samen kijken we voor een gepast tijdstip om uw bestelling te komen afhalen.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

  • Bpost: Voor deze pakketten ontvangt u een track-and-trace code na het versturen van uw pakket.
  • Ophaling: U kunt er steeds voor kiezen om uw pakket persoonlijk te komen afhalen. Dit is steeds gratis, met een glimlach en een kop koffie.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Na het bestellen van uw object, ontvangt u een bevestiging per mail. Ziet u geen bevestigingsmail verschijnen? Controleer dan eerst uw spam-folder.

Indien u niet meteen een bevestiging ontvangt, maar uw bestelling wel in uw account verschijnt, is uw bestelling gelukt.

Hoeveel verzendingskosten worden er aangerekend?

Wanneer u als koper wenst dat een object met de post verzonden wordt, dan betaald u standaard 7.95 euro. Bij meerdere bestellingen die met de post afgeleverd kunnen worden, wordt slechts eenmaal deze kost aangerekend per bestelling. Afhaling van uw object is steeds gratis.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen?

Indien u uw bestelling achter wilt wijzigen, dient u even persoonlijk contact met ons op te nemen.
Hierna kunnen wij u verder helpen met het wijzigen van uw bestelling.

Winkelwagen

loader
Top